reklama

Dcéry svojich otcov

Môj otec nie je dokonalý. Dokonca má od takého dosť ďaleko. A chýb toľko, že by mi prsty jednej ruky nestačili. A čo všetko by som mu mohla vyčítať. Čo všetko by som ja urobila inak, ako robil a robí on.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

A nie je to ani taký ten typ úspešného pána podnikateľa, doktora, či právnika. Žiadne sačko a zastrihnutá briadka. Aj keď tá železničiarska uniforma mu podľa mňa pristala.

Ale je to môj otec. Bol to on, čo mi vždy odpovedal na moje nekončiace otázky. On mi ukázal krásu cestovania, vďaka nemu ma to stále ťahá niekam. Kniha v jeho rukách je takou istou samozrejmosťou ako kniha v rukách mojich. Dokážeme čítať do ranného brieždenia.

Po ňom som zdedila výrazný nos a nie ten malý chutný gombík po mame. A nezdedila som bunky na matiku, s úlohami mi musel pomáhať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A keď sme párkrát spolu cestovali po Európe, dlhé cesty vlakom sme si krátili veselým uťahovaním si z mamy. Smiali sme sa všetci traja a smiali sme sa veľa. 

A keď sa náhodou stalo, že som sa v spore postavila na jeho a nie maminu stranu, mama sa vždy len s úsmevom nadýchla a povedala - No jasne, vy dvaja vždy držíte spolu...Aj keď to nebola úplná pravda, pretože ja nie som dokonalá dcéra a on nie je dokonalý otec.

Dokonca má od takého dosť ďaleko. A chýb toľko, že by mi prsty jednej ruky nestačili. A čo všetko by som mu mohla vyčítať. A za čo všetko som mu vďačná...

***

Minule sme s Rasťom o niečom diskutovali. Nehádali sme sa, len sme si niečo vyjasňovali, ale ja som asi mierne zvýšila hlas, pretože Ema vybehla z izby a spýtala sa ma:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Maminka, ty tatinkovi nadávaš? A prečo mu nadávaš?

Skôr ako som stihla odpovedať, Rasťo svoju záchrankyňu chytil na ruky a ona ho silno objala...

A ja som sa musela usmiať. Dcéra svojho otca...

elen matúš-trnavská

elen matúš-trnavská

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Trnavská z Trenčína alebo Trenčianska z Trnavy?...ak sa ma na to opýtate na budúcom blogstretku, budete zrejme miliónty v poradí...ale to je už úplne jedno...pretože to priezvisko budem používať už len tu Zoznam autorových rubrík:  Tri písmenká môjho životaTúlavé topánkySúkromnejšie ako súkromnéZápisky z PrahyO niečomNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu