reklama

Takto ma on zabáva

Zopár veselých situácií zo života...alebo o tom, že s humorom je všetko krajšie...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Cesta vlakom. Trocha nuda. Tak sa k nemu nakloním a robím mu ksichtíky. Zrazu mu zasvietia oči.

"Počkaj, počkaj. Teraz mi niekoho pripomínaš."

Jasnačka, pomyslím si pobavene. Nejakú herečku. Alebo speváčku. Alebo niekoho takého.

"Hmm. Fakt neviem", povie zamyslene. "Pavúka alebo muchu?"

Ležíme v posteli a vychutnávame lenivé letné popoludnie.

"Vieš o tom, že máš nad perami fúziky?"

"Čo?", okamžite si rukou zakrývam ústa.

"Naozaj? Že nijé. Vážne?", drankám od neho uspokojivú odpoveď.

"Ukáž?", obzerá si ma, ako keby ma videl prvýkrát.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Vlastne nie. Nemáš. To ti trčia z nosa..."

V čase, keď som chudla " z ničoho nič" a už mi to začínalo byť podozrivé, som sa mu posťažovala:

"Zase vážim o kilo menej. Už sa mi to zdá čudné."

"Mne nie, moječko. Konečne si si oholila nohy..."

Nie je to šoumen. Nezabáva spoločnosť. Skôr naopak. Ale mňa zabáva skoro stále. Mám rada tie chvíle, keď si uťahujeme z toho druhého tým správnym spôsobom. A smejeme sa.

elen matúš-trnavská

elen matúš-trnavská

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Trnavská z Trenčína alebo Trenčianska z Trnavy?...ak sa ma na to opýtate na budúcom blogstretku, budete zrejme miliónty v poradí...ale to je už úplne jedno...pretože to priezvisko budem používať už len tu Zoznam autorových rubrík:  Tri písmenká môjho životaTúlavé topánkySúkromnejšie ako súkromnéZápisky z PrahyO niečomNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu