reklama

Čo by bolo, keby nebolo

Kedysi som si myslela, že také tie reči o tom, ako dieťa zmení život, ako je potom všetko krásne, úžasné a dokonalé a konečne to dáva zmysel, sú len také bla-bla reči tých, čo už to majú za sebou. Veď čo už iné by aj mali hovoriť, že áno... Ale nech sa prepadnem pod čiernu zem, ak to tak naozaj nie je. Že aj keď život na materskej nie je zrovna med lízať, nie je to zase až taká tragédia, ako si mnohí myslia. Že aj keď mám niekedy parádnu chuť sa psychicky zrútiť, väčšinou je to pohoda. A že taký ten úprimný detský bezzubý smiech stojí jednoducho za to. Ale priznám sa, niekedy mi napadne, čo by bolo, keby ho nebolo...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Pravdepodobne by som chodila do práce a mala o dve kilá menej, pretože by som mala stres. Ako sa poznám, práca by ma nebavila, pretože, hoci je to smutné, ale je to tak, ja som ešte neprišla na to, čo by ma teda tak fest úprimne bavilo. Zrejme by som sa snažila presvedčiť moje nohy, že vysoké topánky sú jednoducho stále in a do môjho úbohého šatníka by možno pribudol aj nejaký ten seriózny kostým. Pila by som kofolu a fernet s tonikom a pila by som dosť.

Bola by som vydatá, no z času na čas by som si dopriala taký ten rozbíjačský víkend s mojimi kamoškami a po tretej fľaške vína by som sa začala cítiť previnilo, že ony sú single a ja nie. Mala by som väčšiu chuť na sex a to by potešilo nielen mňa, ale hlavne môjho manžela.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chodila by som do kina, divadla a na výstavy, alebo ani nie. Viac by som sa stretávala s blogermi a užívala si život v Prahe... No to by sme vlastne nebývali v Prahe, ale v Žiline, tak ako sme pôvodne chceli. Bývali by sme v podnájme v rodinnom dome u toho divného týpka, čo bol kedysi bezdomovcom a trpel mániodepresiou. Býval v pivnici a veštil z kariet. Mne povedal, že so mnou bude ťažká dohoda, ale na to ani nemusel mať karty.

Víkendy by sme trávili u svokrovcov alebo u našich a povedzme si pravdu do očí, všetkého veľa škodí. Rozprávali by sme, že by sme už konečne mali urobiť nejaký poriadny trek a možno by sme ho aj urobili. Rozprávali by sme, že sme už dávno nič poriadne nevyliezli a preto by sme tak dvakrát do roka oprášili lano. A rozprávali by sme, aké je to ťažké, byť zamestnaný a mať takéto koníčky a tým by sme ospravedlňovali fakt, že pohodlnieme.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A čas by plynul, bez stereotypu a možno aj s ním, deň za dňom, v čakaní na niečo...

********

Raz sa ma môj švagor opýtal, či si ešte viem predstaviť môj život bez Emy.

"Viem" - odpovedala som pohotovo. "Ale zároveň viem, že by bol strašne prázdny..."

elen matúš-trnavská

elen matúš-trnavská

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Trnavská z Trenčína alebo Trenčianska z Trnavy?...ak sa ma na to opýtate na budúcom blogstretku, budete zrejme miliónty v poradí...ale to je už úplne jedno...pretože to priezvisko budem používať už len tu Zoznam autorových rubrík:  Tri písmenká môjho životaTúlavé topánkySúkromnejšie ako súkromnéZápisky z PrahyO niečomNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu