reklama

O kráse okamihu

Kedysi dávno som tohto človeka a jeho prácu obdivovala z diaľky. Potom sme sa vďaka blogu zoznámili a keď sa stal mojim priateľom, začali sme si písať. Zo začiatku som bola z jeho esemesiek pekne zmätená. On sa ma v nich totižto nepýta také to tradičné "ako sa máš" a neukončuje ich obyčajným "ahoj".

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

On mi v nich píše o tom, čo prežíva, kde práve je a čo robí. A tým mi dáva najavo, že pri všetkých tých každodenných veciach myslí aj na mňa. A to sa mi zdá úžasné.

Iný môj priateľ mi raz poslal ememesku so slnečnicami. Šiel okolo nich a spomenul si, že sú to moje najobľúbenejšie kvety. A mňa tou fotkou potešil viac, ako keby mi napísal tisíc slov...

****

Je množstvo takých tých drobných každodenných okamihov, ktoré si možno niekedy ani neuvedomujeme.

Ako napríklad, keď zdvihnete hlavu a pozriete sa na modrú oblohu cez jeseňou sfarbené lístie stromu. Alebo keď sa nadýchnete a vo vzduchu zacítite jar. Alebo keď sa pozriete na toho druhého a rozumiete si aj bez slov. Alebo keď sa k vám ráno pritúli dieťa a jeho teplé líčko si oprie o to vaše.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sú to okamihy, krátke a obyčajné. A predsa hladia dušu...

elen matúš-trnavská

elen matúš-trnavská

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Trnavská z Trenčína alebo Trenčianska z Trnavy?...ak sa ma na to opýtate na budúcom blogstretku, budete zrejme miliónty v poradí...ale to je už úplne jedno...pretože to priezvisko budem používať už len tu Zoznam autorových rubrík:  Tri písmenká môjho životaTúlavé topánkySúkromnejšie ako súkromnéZápisky z PrahyO niečomNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu