reklama

A som v tom...alebo Moje štvorky

Ešte pred týždňom som o ničom netušila. Aj keď Lucka Mitaľová mi na poslednom blogérskom stretku všetko so zápalom vysvetlila, ja som len mávla rukou, že toto ide mimo mňa. Ale Matúš Maciak si nedávno povedal, že elenku, píšucu minimovku, treba niečím rozptýliť a tak s bojovým pokrikom Tonyho Šuberta zabi karmu vám predstavujem moje 4 veci...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

práca? to je čo...alebo moje 4 džoby

* večný študent - niekto zbiera mince, niekto známky...ja zbieram tituly...nesmejte sa, mne je z toho do plaču

* promotérka - ak vás niekedy v obchode otravovalo blonďaté dievčisko s Kokosínom v ruke a s palmami nad hlavou, hádajte kto to bol... (Aninka, to boli časy, čo?)

* oficiálne počítadlo amerických dolárov pre firmu Golden Wheel Amusement Park na Aljaške - úplne vážne, každý večer som prepočítavala celodennú tržbu...ale nesťažujem sa, mohla som skončiť pri rybách a to by som na Aljašku spomínala asi trošku inak

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

* pracovná skúsenosť pre jednu PR agentúru

E.T. volá domúúú...alebo moje 4 filmy

* American History X (alebo Kult hákového kríža) - spolu s naším Obchodom na korze by som odporučila všetkým, čo si holia hlavy a nevedia, čo so sebou...

* Finding Nemo - prudko kukateľný filmík (...just keep swimming...just keep swimming...)

* Pelíšky - jeden z tých filmov, ktoré človek môže vidieť znova a znova a znova (...Proletári všech krajin, polibte si prdel...)

* Ray - film o legendárnom Rayovi Charlesovi a jeho hudbe - mnou pozerateľný a počúvateľný hocikoľkokrát. Preto sa teším aj na film o Johnnym Cashovi Walk the Line (...bude dobrá sánkovačka, bude dobrá džemovačka...)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dedinka v údolí, srdce ma zabolí...alebo kde som žila, žijem a budem žiť

* Neďaleko od Trenčína nebýva len krásna Katarína (to je inak moja sestra), ale aj ja, v jednej malej dedinke, čo ju Dolnou Súčou volajú

* Naše malé veľké mesto mi je domovom už ôsmy rok - najprv to bola slávna Mlynská dolina s nemenej slávnymi Átriovými domkami a teraz síce nie tak slávny, ale o to útulnejší bytík (samozrejme, nie môj)

* Trajler (po našom "obytný príves") na Aljaške, všade tam, kde firma mala džob - sranda bola, keď sme na ňom medzi Anchorage a Fairbanksom stratili koleso, potom sme 2 týždne bývali v kamióne...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

* hlavne v lete s ruksakom na chrbte, so stanom v ňom, moja ruka v jeho, kdekoľvek, kde len chceme

Od Kuka do Kuka...alebo moje 4 obľúbené programy

* Friends - jednoznačne, ochotná kukať v ktoromkoľvek čase v ktoromkoľvek jazyku (ktorému aspoň trochu rozumiem, samozrejme)

* Správy a komentáre - ten týpek moderátor dobre odpisuje všetkých, čo sa tvária, že všetkému rozumejú

* Frasier - bez komentára

* SHS - no booože...ja neviem pekne ani f pípnuť, tak aspoň pozerám tých, čo sa o to snažia :)

Moje zaslíbená zemňe...alebo kde som bola na dovolenke

* Aljaška - no, my sme tam vlastne robili...ale často aj nerobili, takže sa to ráta

SkryťVypnúť reklamu
reklama

* naše prázdninové výlety do južných krajín (Dolomity, talianske a francúzske pláže a mýtický Olymp a grécke pláže)

* keď som mala 18 a kamoška 17, boli sme 2 týždne na Chalkidikách - heslom tejto dovolenky bolo "jedna sprostejšia ako druhá a aj tak nás rodičia pustili"

* moja prvá cyklotúra po Slovenskom Raji, Muránskej Planine a Štiavnických vrchoch...fajne bolo, veru

...slinky moje...

* Rastikove bryndzové halušky - mňááám...

* Rastikove zemiakové placky - mňáááááám....

* Maminkin guláš - najlepší na svete (hmm, dávno som už doma nebola...)

* Jedno kurča s ryžou bez chrípky, prosím

4 kone vrané...alebo čo denne musím čítať

* tak toto je každodenná samozrejmosť - SME či nie sme?

* blog - môj, tvoj, náš, váš

* poštu

* v poslednej dobe samé hydro stránky kvôli minimovke

Snívajte s nami...alebo kde by som teraz chcela byť

* najradšej niekde na stope, do krajiny, kde nie je pod nulou

* na Aljaške alebo v Kanade, ale tam teraz pod nulou určite je

* doma v posteli sama, alebo ani nie sama

* na Plesnivci v Beliankách v kuchyni pri peci

Na koho to slovo padne...alebo ďalší pán na holenie

Ako by som mohla obísť Beza, Ljuka a Gloomyho? Do smrti by som si to vyčítala...Chlapci moji, potrápte si svoje pekné hlávky, 4 veci už aj na vás čakajú...a kto bude ten štvrtý? Ja len tak nesmelo - pánu učiteľovi - z blogérskej - lásky...

elen matúš-trnavská

elen matúš-trnavská

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Trnavská z Trenčína alebo Trenčianska z Trnavy?...ak sa ma na to opýtate na budúcom blogstretku, budete zrejme miliónty v poradí...ale to je už úplne jedno...pretože to priezvisko budem používať už len tu Zoznam autorových rubrík:  Tri písmenká môjho životaTúlavé topánkySúkromnejšie ako súkromnéZápisky z PrahyO niečomNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu