reklama

Tak ma napadlo...

...na zástavke električky

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Stále sa niekam ponáhľam, stále čosi riešim. Stále je niečo, čo treba urobiť, prerobiť, dokončiť, začať...

Stále čosi. A potom sa čudujem, že ma zase začalo pri srdci pichať. Ani k doktorovi nejdem, diagnóza jasná.

Minule som tak stála na zastávke električky, v hlave množstvo myšlienok, skákali tam jedna cez druhú. Električka meškala a ja som už pomaly začala hypnotizovať hodinky na mobile.

A v tom som to začula. Spev vtákov. Len tak uprostred mesta. Úžasné. Zdvihla som hlavu a počúvala. Už skoro zžitá s mestom som si to nikdy predtým nevšimla.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A v tom ma napadla zaujímavá myšlienka. Čo by sa stalo, keby som neurobila minimovku? Keby som odišla zo školy? Keby som neprišla tam, kam práve idem? Keby som sa prestala všade náhliť? Keby som to všetko nebrala tak vážne?

Nič.

Horšie by bolo, keby som už nikdy nepočula spev tých vtákov...

elen matúš-trnavská

elen matúš-trnavská

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Trnavská z Trenčína alebo Trenčianska z Trnavy?...ak sa ma na to opýtate na budúcom blogstretku, budete zrejme miliónty v poradí...ale to je už úplne jedno...pretože to priezvisko budem používať už len tu Zoznam autorových rubrík:  Tri písmenká môjho životaTúlavé topánkySúkromnejšie ako súkromnéZápisky z PrahyO niečomNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu