reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
elen matúš-trnavská

elen matúš-trnavská

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Trnavská z Trenčína alebo Trenčianska z Trnavy?...ak sa ma na to opýtate na budúcom blogstretku, budete zrejme miliónty v poradí...ale to je už úplne jedno...pretože to priezvisko budem používať už len tu Zoznam autorových rubrík:  Tri písmenká môjho životaTúlavé topánkySúkromnejšie ako súkromnéZápisky z PrahyO niečomNezaradené

reklama

Súkromnejšie ako súkromné

Čo ma budí každé ráno...alebo o švihadle

elen matúš-trnavská

Čo ma budí každé ráno...alebo o švihadle

Človeka môže prebudiť ráno čokoľvek. Napríklad božtek od milovanej osoby (aj keď sa mi to o šiestej ráno nie vždy páči), alebo zvuk budíka (za tých niekoľko rokov som sa naučila akékoľvek negatívne pocity voči tomuto vynálezu eliminovať - hlavne, keď zvoní až po ôsmej :)) Alebo sa môže prebudiť len tak na pocit, že už je dávno krásne-prekrásne do ružova vyspatý. Tak na to posledné si ja už skoro ani nespomínam. Mňa totižto párkrát do týždňa budí...švihadlo.

  • 31. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Keď viete...

elen matúš-trnavská

Keď viete...

...alebo o dnešnom ráne

  • 17. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Keď sme ešte deťmi boli

elen matúš-trnavská

Keď sme ešte deťmi boli

Najranejšie spomienky na detstvo...a zrazu máme na jazyku chuť krupice či kakaa, cítime vôňu nedele a pred očami máme vlka a zajaca. Tak veru.

  • 9. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Čo ma naučili moji kamaráti

elen matúš-trnavská

Čo ma naučili moji kamaráti

Naučili ma robiť veci, ktoré by sa asi normálne robiť nemali. Také tie rozum zastavujúce bláznovstvá, pri ktorých je vám však spolu strašne fajn.

  • 7. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Opačný biorytmus. Problém? A ešte aký !

elen matúš-trnavská

Opačný biorytmus. Problém? A ešte aký !

Nedávno mi kamarát hovoril, že jeho milá chodí zavčasu spávať. A že on potom ešte také dve - tri hodinky buntoší, kým zaľahne. A že ona zase buntoší ráno, keď on má ešte polnoc. Poznáte to? Ja veľmi dobre.

  • 13. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
reklama
O čom snívam večer v posteli

elen matúš-trnavská

O čom snívam večer v posteli

Chcem to zažiť ešte raz.

  • 9. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
Moje mesto

elen matúš-trnavská

Moje mesto

Keď vystúpim v Trenčíne z vlaku a nadýchnem sa vzduchu, viem, že som doma. Pokaždé mám taký ten pocit, že je všetko tak, ako má byť. A všetky tie bratislavské problémy zostávajú za mnou. Keď sa neponáhľam rovno domov, idem sa prejsť mestom. Len tak - nadýchať sa atmosféry.

  • 4. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Ako som po doktoroch behala

elen matúš-trnavská

Ako som po doktoroch behala

Pred časom ma začalo pichať pri srdci. Najprv som si z toho ťažkú hlavu nerobila, zriedkavé bolesti statočne predýchala a akékoľvek pochybnosti zatlačila na dno môjho podvedomia. Ale keď ma to cez minulé Vianoce chytilo tak, že som sa ani nadýchnuť nemohla,bolesť vystrelovala do ľavej ruky a celú noc som nespala, lebo srdce si bilo ako divé, bola som si nabetón istá, že nadišla moja posledná hodina. A tak sviatky-nesviatky, zavolala som priateľovi, že ma musí zobrať k doktorovi. Stav sa mi medzitým mierne zlepšil, tak som si myslela, že doktor dá voľáke tie pirule a bude dobre. Ibaže nebolo.

  • 3. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Hnedošedý večer

elen matúš-trnavská

Hnedošedý večer

Mala som sa po práci stretnúť s kamarátom. Nedohodli sme sa síce napevno, ale sľúbil, že mi dá vedieť. Nedal. Odišiel z práce bez slovíčka vysvetlenia. Pre istotu som si skontrolovala všetky tie technické vymoženosti modernej doby, na ktorých by mi mohol nechať odkaz. A nič.

  • 21. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu