reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
elen matúš-trnavská

elen matúš-trnavská

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Trnavská z Trenčína alebo Trenčianska z Trnavy?...ak sa ma na to opýtate na budúcom blogstretku, budete zrejme miliónty v poradí...ale to je už úplne jedno...pretože to priezvisko budem používať už len tu Zoznam autorových rubrík:  Tri písmenká môjho životaTúlavé topánkySúkromnejšie ako súkromnéZápisky z PrahyO niečomNezaradené

reklama

O niečom

Niekedy je všetko zle

elen matúš-trnavská

Niekedy je všetko zle

Minulý týždeň som na chvíľku vypadla z mesta. Ku kamoške na Vysočinu. Ujsť pred vyhriatym mestom, pokecať o ženskom svete, len tak si oddýchnuť. A trochu rozmýšľať.

  • 6. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 513x
  • 2
Detský divák

elen matúš-trnavská

Detský divák

Nedávno sa ma moja sestra, s mierne podrývačným tónom v hlase, spýtala, prečo Ema pozerá rozprávky v češtine. Moja odpoveď bola jednoduchá.

  • 6. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 756x
  • 17
Keby to už nikto nikdy nemusel zažiť

elen matúš-trnavská

Keby to už nikto nikdy nemusel zažiť

Je to už dávno, čo prišiel medzi nás. Otecko so synom do materského centra. Zo začiatku bol plachý, tak ako každý otec, ktorý sem-tam zavíta medzi nás, ukecané mamy. Zrovna v ten deň sme ale na programe mali zaujímavú tému.

  • 20. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 818x
  • 33
O kráse okamihu

elen matúš-trnavská

O kráse okamihu

Kedysi dávno som tohto človeka a jeho prácu obdivovala z diaľky. Potom sme sa vďaka blogu zoznámili a keď sa stal mojim priateľom, začali sme si písať. Zo začiatku som bola z jeho esemesiek pekne zmätená. On sa ma v nich totižto nepýta také to tradičné "ako sa máš" a neukončuje ich obyčajným "ahoj".

  • 23. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 381x
  • 8
Dunčo a Filip

elen matúš-trnavská

Dunčo a Filip

Kedysi dávno sa psy volali Dunčo, Rexo alebo Bodrík, žili na dedinách a boli pánmi svojho dvora. Spávali vo svojich búdach, žrali to, čo zostalo rodine z večere a pili dažďovú vodu. A vždy vedeli, kde je ich miesto.

  • 10. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 254x
  • 19
reklama
T-com alebo kocúrkovo?

elen matúš-trnavská

T-com alebo kocúrkovo?

Moji rodičia majú pevnú linku viac ako 30 rokov. Viac ako 30 rokov za ňu mesiac čo mesiac poctivo platia. Nepamätám si, že by sa s platbou oneskorili alebo nedajbože, nezaplatili. Proste radosť mať takého klienta. Ale asi ako pre koho...

  • 17. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 998x
  • 47
Dar

elen matúš-trnavská

Dar

Skoro každý deň chodím s Emkou na prechádzku okolo neďalekého gymnázia. Mladí chlapci v štýlovom oblečku a dievčatá v krátkych sukničkách posedávajú s holými chrbtami a s cigaretou v ruke na lavičkách a múrikoch. Mám pocit, že aj v tejto zime sú viac vyzlečené ako oblečené a niekedy si pri tom spomeniem na jednu profesorku z nášho gymnázia, ktorá nám raz povedala - Neseďte na zemi, dievčatá, lebo nevyvediete potomstvo - Vtedy sme si so smiechom zaťukali na čelo...

  • 21. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 614x
  • 7
Väčšinou to tak býva

elen matúš-trnavská

Väčšinou to tak býva

Väčšinou to tak býva. Niečo si predstavujeme, o niečom snívame, na niečo sa tešíme a niečo si plánujeme. A ono to veľakrát dopadne aj tak úplne inak.

  • 23. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 346x
  • 3
Bratislavské príbehy

elen matúš-trnavská

Bratislavské príbehy

V Bratislave. Tri krátke príbehy troch detí.

  • 13. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 179x
  • 17
Žuvačka

elen matúš-trnavská

Žuvačka

...alebo o predsudkoch ešte z čias, keď som žila v Bratislave...

  • 23. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 569x
  • 19
reklama
Slová

elen matúš-trnavská

Slová

  • 25. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 624x
  • 14
Tak ma napadlo...

elen matúš-trnavská

Tak ma napadlo...

...na zástavke električky

  • 28. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 931x
  • 9
A som v tom...alebo Moje štvorky

elen matúš-trnavská

A som v tom...alebo Moje štvorky

Ešte pred týždňom som o ničom netušila. Aj keď Lucka Mitaľová mi na poslednom blogérskom stretku všetko so zápalom vysvetlila, ja som len mávla rukou, že toto ide mimo mňa. Ale Matúš Maciak si nedávno povedal, že elenku, píšucu minimovku, treba niečím rozptýliť a tak s bojovým pokrikom Tonyho Šuberta zabi karmu vám predstavujem moje 4 veci...

  • 9. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 100x
  • 9
Najkrajší kút v šírom svete

elen matúš-trnavská

Najkrajší kút v šírom svete

Aljaška? Určite. Každému, kto tam bol, navždy zostane v žilách kolovať túžba vrátiť sa tam ešte raz. Dolomity? Ach, tie. Na tie ich biele steny sa nedá zabudnúť. Rím? Prechádzať sa v jeho uliciach a dýchať tú atmosféru je zážitok. Štokholm? Londýn? Paríž? Sicília? Slovinsko? Grécky Olymp? ... Nie, nie, najkrajšie miesto je niekde inde...

  • 3. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 827x
  • 25
Tanečnica v tme

elen matúš-trnavská

Tanečnica v tme

Nepoznám ju osobne. A pravdepodobne ani nikdy nebudem. Ale odkedy som o nej počula, patrí jej môj obdiv. A preto o nej píšem.

  • 6. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 282x
  • 9
reklama
Adoptovali by ste si dieťa?

elen matúš-trnavská

Adoptovali by ste si dieťa?

Možno je to od človeka, ktorý nemá všetkých päť pohromade, skáče v kalužiach, pri jedle sa vždy celý zababre a hoci má už 25, vôbec netuší, čo so životom, prinajmenšom trúfalé...Viem...Ale zaujíma ma to.

  • 14. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 673x
  • 29
Som samovrah? Nie, cyklista...

elen matúš-trnavská

Som samovrah? Nie, cyklista...

...alebo o tom, ako sa niekoľkomesačný cyklista učí existovať v bratislavskej doprave...alebo menšia kritika na cyklistické chodníky v meste...alebo o mojich radostiach a starostiach na dvoch kolesách...

  • 3. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 945x
  • 21
Ženské časopisy? Ďakujem, neprosím

elen matúš-trnavská

Ženské časopisy? Ďakujem, neprosím

Včera večer som podľahla jednej slabôstke, ktorá ma chytí tak raz za čas a väčšinou z čírej nudy. Začítala som sa do ženských časopisov. Prekvapenie sa nekonalo. Žiadna hlbočina...

  • 15. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 284x
  • 17
Starí gentlemani

elen matúš-trnavská

Starí gentlemani

Nech si o starých ľuďoch myslím čokoľvek a nech ma ich presuny mestom kvôli rožkom o desať halierov lacnejším ráno v dopravnej špičke akokoľvek vytáčajú, dnes som videla niečo, nad čím sa oplatí zamyslieť sa.

  • 6. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 587x
  • 10
Skončila vám platnosť občianskeho? Gratulujem!

elen matúš-trnavská

Skončila vám platnosť občianskeho? Gratulujem!

Čo potrebujete na to,aby ste si vybavili nový? Okrem štandartného - 2 ks nových fotografií a starého občianskeho (v prípade, že prídete po skončení platnosti, nepotrebujete žiadny kolok) potrebujete hlavne pevné nervy a nekonečnú dávku trpezlivosti. A v Trenčíne dvojnásobok.

  • 4. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 514x
  • 21
reklama
SkryťZatvoriť reklamu