reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
elen matúš-trnavská

elen matúš-trnavská

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Trnavská z Trenčína alebo Trenčianska z Trnavy?...ak sa ma na to opýtate na budúcom blogstretku, budete zrejme miliónty v poradí...ale to je už úplne jedno...pretože to priezvisko budem používať už len tu Zoznam autorových rubrík:  Tri písmenká môjho životaTúlavé topánkySúkromnejšie ako súkromnéZápisky z PrahyO niečomNezaradené

reklama

Nezaradené

Eurotrip alebo všetky cesty vedú do Bratislavy

elen matúš-trnavská

Eurotrip alebo všetky cesty vedú do Bratislavy

Možno podobný článok už niekto napísal. A možno to nikoho nenapadlo. Ale ak áno, ospravedlňujem sa autorovi aj všetkým, čo ho čítali. V čase túlavých topánok akosi nestíham sledovať život na blogu. Ale asi by som to napísala tak či tak. Pretože (aj tento raz) to beriem osobne.

  • 2. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 22
Ako som Raya Charlesa objavila

elen matúš-trnavská

Ako som Raya Charlesa objavila

Sama seba označujem skôr za hudobného konzumenta a tvrdím, že sa v hudbe nevyznám. A už vôbec nie som fajnšmeker. Aj keď, za tie roky sa na mňa čo - to nalepilo. A aj všeobecný prehľad najnovších hviezdičiek je (hoci, odkedy neterky podrástli a u nás sa zaručene kvalitné hudobné magazíny typu Bravo girl objavujú čoraz menej, aj to už nie je to, čo bývalo :))

  • 18. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu